הדפסת פליירים לקידום מוצר – היתרונות העיקריים

היום, בעידן הגלובאלי, פרסום הפך חשוב יותר מאי פעם. אם בעבר קהל היעד של עסקים היה בעיקר כאלה שהיו קרובים אליהם מבחינה גיאוגרפית – היום, כל עסק יכול לפנות לכל אחד. אנחנו נחשפים לפרסום ומכירים עסקים חדשים בכל רגע נתון – כשאנחנו משחקים בסמארטפון, כשאנחנו גולשים באתרי המדיה החברתית השונים במחשב, כאשר אנחנו צופים בטלוויזיה, קוראים בעיתון או סתם קוראים עיתון. יש כל כך הרבה דרכים להגיע אל הלקוחות, שהתחרות הפכה לקשה במיוחד. על כל לקוח פוטנציאלי, יש מגוון עסקים מכל רחבי העולם שמנסים להגיע אליו. וכמובן, הפיתוי לרכוש באינטרנט במחירים האטרקטיביים שיכולים להציע אתרים ללא חנות פיזית, אשר אינם נדרשים לשלם שכירות – הולך וגדל, וקשה להתחרות בו. בעידן כזה, שבו הפרסום נהיה כל כך חשוב ומשמעותי, הדפסת פליירים לקידום מוצר הפכה לשירות שאסור לאף עסק לוותר עליו – ולמה?

 

הדפסת פליירים לקידום מוצר

 

הדפסת פליירים לקידום מוצר – Back to basics

חשוב לזכור שלעסקים הפיזיים המקומיים יש עדיין יתרונות משמעותיים. הם קרובים ונגישים, ולמרות שנוח לנו יותר לפעמים לקנות באינטרנט, אין כמו חווית הקניה ממוכר בשר ודם. אנשים רבים מתגעגעים לרכישה בחנויות פיזיות, לאפשרות לחוש את המוצר בידיים לפני הקניה ולסמול טוק הידידותי עם המוכרים, אבל כבר מזמן לא מכירים את החנויות שנמצאות סביבם. הדפסת פליירים לקידום מוצר היא הפתרון המושלם לכך. כשאנחנו מקבלים פליירים ברחוב, אנחנו מיד מניחים שהמוצר נמצא קרוב אלינו. משהו קורה לידנו – יש מבצע מעניין, יצא מוצר חדש, נפתחה חנות פופ אפ מגניבה. פליירים יוצרים תחושה של נגישות ושל זמינות בטווח המידי, וגורמים ללקוח לחפש מיד מה מקור העניין. זו דרך מעולה למשוך לקוחות פוטנציאליים לחנות, ומרגע שהם יגיעו – השמיים הם הגבול.

לדבר בשפה שקהל היעד שלכם מבין

יתרון משמעותי נוסף של השימוש בפליירים הוא האפשרות לפנות לקהל היעד באמצעי ויזואלי. היום, אנחנו רגילים שהכל קורה במרחב החזותי. האינסטגרם והסנאפצ'ט הפכו לאפליקציות הפופולאריות ביותר, והן מבוססות על שפה חזותית ייחודית – הן יוצרות משהו קליל ומהיר, שמושך את העין ומעביר מסר. פליירים ככלי שיווקי מאפשרים לכם להעביר מסר חזותי, ואם תצליחו להשתמש בשפה שמדברת אל קהל היעד שלכם – תוכלו לגרום להם להתעניין בפלייר שקיבלו, ולא לאבד עניין מיד. חשוב להיעזר כמובן במעצבים גרפיים מקצועיים, אשר יודעים לדייק את היצירה החזותית ולהעביר באמצעות פלייר אחד את המסר והאווירה שימשכו את הקהל שלכם.

שיווק שמתאים לכל עסק

יתרון נוסף של פליירים שלא ניתן להמעיט בערכו הוא המחיר שלהם. פליירים הם אמצעי שיווקי זול מאוד יחסית, בטח לעומת אמצעים אחרים שהמחירים שלהם עשויים להיות גבוהים במיוחד. לעובדה שהדפסת פליירים אינה יקרה ישנם כמה יתרונות. ראשית, כל עסק יכול להדפיס אותם. זהו כלי שיווקי שאינו שמור לעסקים גדולים בלבד, ומשמש הן עסקים גדולים והן עסקים קטנים יותר כאחד. בנוסף, בשל המחיר הנמוך ניתן להדפיס כמות גדולה של פליירים, אשר ניתן להפיץ לאנשים רבים. בעיקר אם המוצר שאתם מעוניינים לפרסם אינו נישתי אלא פונה לקהל יעד מגוון, וזהו יתרון נוסף של הכלי, חלוקת פליירים באזורים מרכזיים שקרובים לעסק מאפשרת לכם להגיע לקהל רחב ומגוון, בלי לברור יותר מדי. כך תוכלו לפרסם את המוצר שלכם בקרב אנשים רבים ולוודא שהמוצר שלכם לא יגיע רק לסוג מסוים של אנשים. אם המוצר שלכם פונה לאוכלוסייה מבוגרת יותר או לכזו שמפגינה נוכחות נמוכה ברשתות החברתיות – חשוב במיוחד להשתמש בפליירים.

ראו עוד: הדפסה על קאפה | עיצוב לוגו

שיתוף

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

תגובות פייסבוק

סגירת תפריט