עיצוב פליירים
פליירים היא שיטת פרסום לתפוצת קהל רחב והיא רלוונטית כיום למגוון בתי עסק מקטנים ועד לגדולים.
היתרון המרכזי באפיק זה נשען על עלויות נמוכות יחסית של ייצור והדפסה בהשוואה לאפיקי פרסום וקידום מקבילים. ניתן לייצר מגוון גדול של פליירים לסוגי מידע שונים.
הפצת מידע בקלות וביעילות
פלייר בחיתוך ייחודי
עיצוב פליירים
גם היום בעידן האינטרנט, יש עסקים שעובדים עם פליירים. מדובר בעיקר ברמה המקומית, בה עסק או חנות או בעל מקצוע רוצים לבשר על קיומם ברדיוס מסוים. עיקר הפליירים מופצים היום בתוך שכונות כדי להגיע לקהל יעד מקומי באזור מסוים.
בעבר עד עידן האינטרנט, זו הייתה הדרך הכמעט יחידה לכל עסק לעשות פרסום. היום יש לעסקים גם אתרים ועוד אפשרויות להגיע ללקוחות, אבל עדיין יש עסקים שפליירים מביאים להם לקוחות. אלה פונים לבית דפוס שעושה פליירים ואחר כך יש כמובן צורך לחלק אותם בתיבות הדואר, ויש כאלה שמסתפקים בתלייה של אחד מהם בכניסה לבניין.
איך מעצבים ומדפיסים פלייר?
כדי שיקראו את הפלייר שלכם, עליכם לקחת קופירייטר אשר תפקידו הוא לנסח דברים בצורה מושכת ואטרקטיבית. אחרי שהחלטתם על ניסוח הפלייר, בדקו בבית הדפוס מה העלויות של הדפסת הפלייר. מה שמשפיע בדרך כלל על המחיר זה משקל הנייר אותו בחרתם לפליירים וגם כמה צבעים יש בו.
לפעמים מספיק להדפיס פליירים בשני צבעים ולפעמים נדרש יותר צבע וביצוע של הפרדת צבעים. זוהי הדפסה שקוראים לה פרוצס. הדפסה זו מבוססת על 4 צבעי יסוד כחול, אדום, צהוב ושחור, שבשילוב רשתי ביניהם אפשר להגיע לכל הגוונים. עוצמת הצבע והגוונים נקבעים ע"י מידת צפיפות הרשת.
היום לא צריך לעשות יותר מדי בשביל הדפסת פליירים, שולחים תמונה לבית הדפוס וטקסט ותוך כמה שעות יש להם פלייר מרשים.
להדפסת ועיצוב פליירים מנצחים במחיר ללא תחרות פנו עוד היום לבית דפוס בפתח תקווה – דפוס שהרבני
עיצוב פליירים מנצחים – כל מה שצריך לדעת לפני עיצוב פלייר!
כדי לקדם את העסק או המוצר שלכם וליצור שיווק פרקטי שעובד ושיפנה למגוון שלם של לקוחות – חלוקה של פליירים תהיה דרך מוצלחת ביותר. הרבה טוענים, שעם כל אמצעי התקשורת המודרניים ניתן יהיה לקדם את העסק רק על ידי אמצעים טכנולוגיים אחרים למרות טענה זו, ואולי זה יגרום לכם להרים גבה, עובדות קובעות שפליירים היא שיטת שיווק יעילה ביותר שעובדת ומשיגה את התוצאות בצורה הטובה ביותר מעבר לכל כלי שיווקי מתקדם אחר.
מה היתרונות של פליירים?
המדובר בעלויות יחסית נמוכות בהשוואה לאפיקי השיווק והפרסום האחרים.
כמו כן, לרוב מפרסמים משני צידי הפלייר כך שלמעשה אנו מרוויחים שטח פרסום ויכולים לנצל זאת לפרסם מידע רב.
על ידי שימוש נכון בעיצוב הפלייר אנו יכולים לסקרן, לעניין ולמשוך את הלקוחות.
את הפלייר ניתן לעצב, לסגנן ולקשט בתמונות, כיתוב מיוחד וצבעים מרהיבים ובכך לייחד את הפלייר שלכם מכל שאר הפליירים ולהיות בטוחים שהלקוחות יבחרו בכם.
הפצת הפליירים הינה שיטה קלה, יעילה, מהירה וכמובן אפקטיבית על מנת לשווק ולפרסם את העסק שלכם כך שבפעם הבאה הלקוח יחשוב ישר עליכם וידאג ליצור עמכם קשר.
פליירים שמודיעים על מבצעים לעסקים מקומיים קיימים:
אתם מינימרקט שכונתי שיצא במבצעים שווים? את קוסמטיקאית או מעצבת שיער שנותנת הטבה לזמן מוגבל? הדפסת פליירים שיודיעו על כך יכולים להיות כלי שיווקי נפלא שמגיע ישר ללקוחות הפוטנציאליים.
עושים עבודה טובה במחיר זול
בין אמצעי הפרסום והשיווק השונים, בדיגיטל ואף בפרינט (כמו פרסום במקומונים חינמיים) הדפסת פליירים והפצתם היא אחת הדרכים הפשוטות והזולות. ולכן אם העסק שלכם מקומי, או שאתם יכולים לחלק את הפלייר שלכם לקהל שמתקבץ במקום מסויים, (למשל לחק פלייר שמספר על הגן החדש שפתחתם באhרוע או הופעה לילדים) יכול להיות דרך אפקטיבית יעילה ומממוקדת לפרסום שפוגע בול.
מתי פליירים יעילים יותר מדיגיטל?
פליירים יעילים לפרסום עסקים מקומיים חדשים:
כאשר עסק מקומי, כמו גן שכונתי חדש או מספרה ומכון יופי, או אפילו בורגרייה חדשה בשכונה- רוצה להודיע לתושבי האזור על פתיחתה ועל קיומה, הדפסת פליירים היא דרך יעילה במיוחד לעשות זאת. פליירים מעוצבים ומזמינים שייחולקו לכל בית או בתיבות הדואר יודיעו לתושבים על העסק החדש בשכונה ויניעו לפעולה ולרכישה את הקהל שלכם.
6 טיפים לעיצוב פליירים
1. מסר ותכנון של קונספט- מסע פרסום באמצעות עיצוב פליירים יניב הרבה יותר תפוקה ותוצאה מבטיחה, שיצליח להרים ולקדם את מה שתרצו ולפרסם באופן הטוב ביותר, אך חשוב מאוד לחשוב ולתכנן את מה שתרצו לכתוב על הפלייר. התוכן והמסר יכריעו למעשה את ההנעה לפעולה אצל כל מי שקבל לידיו את הפלייר. כדי שהמסר יהדהד בכמה שיותר ראשים, חשוב לכתוב מסר מדויק ואטרקטיבי, שימשוך את מירב תשומת הלב בכל אדם ולקוח פוטנציאלי.
2. נייר איכותי – גם הנייר ממנו עשוי הפלייר צריך להיות איכותי, מומלץ שיהיה עבה ומשובח, כך ההדפסה תצא הכי מקצועית כשהמסר יבלוט החוצה. הנמען שמקבל את המסר שלו בצורה ישירה על גבי דף איכותי, ירגיש שהמסר מכבד את עצמו ויש אנשים רציניים מאחוריו. אם תלכו יותר רחוק, ניתן גם להניח את הפלייר במעטפה, זה כבר ממש יראה מכבד ומרשים. סוגי נייר לפליירים: ניתן לראות היום בשוק מספר רב של סוגי נייר להדפסת פליירים הנבדלים האחד ממשנהו באיכות שהם מספקים ומשכך כמובן גם על המחיר הסופי. איכות הנייר להדפסת פליירים מושפעת גם מהעובי של הנייר וכמובן מסוגו שכן על הפלייר להיות עמיד, איכותי ולשדר מקצועיות. משכך, ברור כי נייר עיתון אשר הינו עדין ביותר אינו מתאים עבור פליירים.
א. נייר כרומו – הוא הנפוץ ביותר בהדפסת פליירים, בין הבולטים בסוגי נייר לפליירים ניתן למצוא את נייר הכרומו אשר למעשה מצופה בשכבת טלק עמיד ומיוצר בלחץ. ולכן נוצרת שכבה אטומה אשר עבור העין האנושית נראית כמעין שכבה מבריקה. היתרון בשימוש בנייר הכרומו הינה כי איכות ההדפסה שמתקבלת הינה גבוהה. למעשה התוצר הסופי הכללי של נראות הפלייר משדרת איכות, יוקרתיות ובעיקר מקצועיות. לאור היתרונות הרבים של נייר הכרומו ניתן לראות כי הוא הפך להיות הנייר המועדף בקרב בעלי עסקים רבים המעוניינים לשווק ולפרסם את העסק שלהם בעזרת פליירים.
ב. נייר נטול עץ – הנייר הלבן והפשוט שכולנו מכירים. מגעו טבעי והוא משמש בעיקר להדפסת ניירת, מכתבים, ספרים וכד’. נכון שקוראים לו “נטול עץ”, אבל הוא למעשה מכיל 5% עץ ו-95% חומרים סינטטיים אחרים. עסקים שחשוב להם להשתמש בנייר ידידותי לסביבה, ייתכן שיעדיפו הדפסת פליירים מנייר כזה,עם תו תקן FSC. ניירות אלה נלקחו מסיבי עצים הגדלים במהירות, ועל כל עץ שנכרת נשתל עץ חדש. עיצוב פליירים מנייר נטול עץ הוא לרוב מיועד לפליירים פשוטים יותר, כי איכות ההדפסה וחדות התמונות ואפקטים של עיצוב פליירים מוגבלים יותר בהדפסת פליירים בסוג נייר זה.
ליווי של מקצוענים שיעזור לכם בבחירת הפליירים המדוייקת לכם
כמובן שקיימים עוד סוגי נייר רבים ושונים לעיצוב פליירים אך על מנת להיות בטוחים ורגועים כי את הפלייר שלכם לא ישכחו ובעיקר לא יזרקו לפח הקרוב, כנראה שגם אתם צריכים לבחור בחברה אשר מתמחה בהדפסת פליירים ומשתמשת בסוגי נייר שונים ואיכותיים לפליירים אשר תוכל להעניק לכם ייעוץ אישי ומקצועי, ליווי מקיף מתחילת הדרך ועד לעיצוב והכנה של הפלייר המושלם עבורכם. בעזרת חברה מקצועית תוכלו להתאים את סוג הנייר לצרכים ולדרישות שלכם ולהיות בטוחים שהתוצאה הסופית תהיה מרשימה, איכותית ועמידה כך שכל הפרטים שברצונכם שיפורסמו על הפלייר יקבלו מעמד בכורה.
צרו קשר עוד היום עם בית דפוס בפתח תקווה – שהרבני המובילים בתחום הדפוס והדפסת פליירים.
3.תכנון תקציב- סוג הנייר של הפליירים, בין אם זה הסוג הנפוץ בהדפסת פליירים- כרומו, ובין אם זה נייר נטול עץ או נייר אחר זול יותר, היא לא המדד היחיד שמשפיע על עלות הדפסת פליירים. אלא יש פרמטרים נוספים שישפיעו על המחיר: משקל הנייר, יש נייר כרומו ששוקל 135 גרם 170 גרם 220 גרם ו300 גרם. גם מידות הפליירים משנות את המחיר של הדפסת הפליירים: 10-15 ס"מ, 14.8-21ס"מ שזה גודל של A5, ועוד גדלים שונים,בחירת הגודל משפיעה על המחיר, על עיצוב הפליירים, והחלטה זו נעשית בהתאם לשיקולים כמו האם הפלייר יחולק לכל דירה או ייתלה בלוח המודעות בלובי הכניסה.וכמובן שהחלטה זו משפיעה על המחיר של הדפסת הפליירים.
4. פונטים- בחירה של גודל פונטים תהייה חשובה, וגם כמות המלל צריכה להיות יעילה ולא ארוכה מדי. הפונטים והעיצוב שלהם צריך להיות בהתאם למה שכתוב. יש פונטים בכתב ופונטים בדפוס, בדגמים שונים ועוד, תתאימו את הפונט לאופי המסר והמטרה.
5. גוונים- תבחרו גוונים נכונים. לא תמיד מתאים לבחור צבעים, לעיתים רצוי להישאר בשחור לבן שתמיד נראה קלאסי. אך במידה והמסר הוא היתולי ורענן, צבעים יכולים רק לתרום.
6. בית דפוס מקצועי– לפני שתלכו להדפיס את הפליירים, מומלץ לבחור בית דפוס איכותי ומקצועי שיש לו ניסיון בעיצוב פליירים, שידע להוציא את הפלייר שישדר את הכוונה שלכם בצורה הכי נכונה שתקדם את המטרה.
למגוון רחב של פתרונות דפוס ועיצוב מקצועי תוכלו למצוא אצל דפוס שהרבני, צרו קשר עוד היום ודברו עם אנשי מקצוע.