הדפסת פליירים - עלון מידע

פליירים היא שיטת פרסום לתפוצת קהל רחב והיא רלוונטית כיום למגוון בתי עסק מקטנים ועד לגדולים.

היתרון המרכזי באפיק זה נשען על עלויות נמוכות יחסית של ייצור והדפסה בהשוואה לאפיקי פרסום  וקידום מקבילים.  ניתן לייצר מגוון גדול של פליירים לסוגי מידע שונים.

הדפסת פליירים

גם היום בעידן האינטרנט, יש עסקים שעובדים עם פליירים. מדובר בעיקר ברמה המקומית, בה עסק או חנות או בעל מקצוע רוצים לבשר על קיומם ברדיוס מסוים. עיקר הפליירים מופצים היום בתוך שכונות כדי להגיע לקהל יעד מקומי באזור מסוים.

בעבר עד עידן האינטרנט, זו הייתה הדרך הכמעט יחידה לכל עסק לעשות פרסום. היום יש לעסקים גם אתרים ועוד אפשרויות להגיע ללקוחות, אבל עדיין יש עסקים שפליירים מביאים להם לקוחות. אלה פונים לבית דפוס שעושה פליירים ואחר כך יש כמובן צורך לחלק אותם בתיבות הדואר, ויש כאלה שמסתפקים בתלייה של אחד מהם בכניסה לבניין.

 

איך מעצבים פלייר?

כדי שיקראו את הפלייר שלכם, עליכם לקחת קופירייטר אשר תפקידו הוא לנסח דברים בצורה מושכת ואטרקטיבית. אחרי שהחלטתם על ניסוח הפלייר, בדקו בבית הדפוס מה העלויות של הדפסת הפלייר. מה שמשפיע בדרך כלל על המחיר זה משקל הנייר אותו בחרתם לפליירים וגם כמה צבעים יש בו.

לפעמים מספיק להדפיס פליירים בשני צבעים ולפעמים נדרש יותר צבע וביצוע של הפרדת צבעים. זוהי הדפסה שקוראים לה פרוצס. הדפסה זו מבוססת על 4 צבעי יסוד כחול, אדום, צהוב ושחור, שבשילוב רשתי ביניהם אפשר להגיע לכל הגוונים. עוצמת הצבע והגוונים נקבעים ע"י מידת צפיפות הרשת. 

היום לא צריך לעשות יותר מדי בשביל הדפסת פליירים, שולחים תמונה לבית הדפוס וטקסט ותוך כמה שעות יש להם פלייר מרשים.

להדפסת פליירים מנצחים במחיר ללא תחרות פנו עוד היום לבית דפוס בפתח תקווה – דפוס שהרבני


הדפסת פליירים

הפצת מידע בקלות וביעילות

הדפסת פליירים

פלייר בחיתוך ייחודי

הדפסת פלייר
סגירת תפריט