לוגואים לעסקים קטנים וגדולים

בעידן של הדפוס הדיגיטלי, הורחבו סמכויותיו של בית דפוס וכל אחד מחזיק היום מעצב גרפי שמייצר גם לוגואים. היום כל עסק רוצה שיהיה לו לוגו ובצדק. לוגו הוא סמל גפרי שמייצג גוף עסקי וכך הוא יוצר מודעות לגביו. הלוגו יכול להופיע על ניירות בית העסק, באתר שלו, במודעות, מעטפות, עלוני פרסום, קטלוגים, שלטים ועוד. הוא הולך אתו לכל מקום. 

עיצוב לוגו קשור לערכים של בית העסק, חלק מהם צריכים לבוא לידי ביטוי בלוגו. כדי לייצר זהות, דרושה אסטרטגיה שתעביר לקהלי היעד מסרים על אותו בית עסק והמטרות שלו. כך נוצר קוד גרפי בין לקוחות ועסק. הלוגו מעביר להם מסרים והם מבינים מהם.

איך מעצבים לוגו?

עיצוב של לוגו, צריך להיות מותאם ע"י המעצב הגרפי של בית הדפוס לכל לקוח באופן ספציפי. אין לוגו אחד מתאים לכולם, יש צורך בייחודיות, בסמל שונה ומקורי, כדי שקהלי היעד יצליחו להבחין בין הלוגו הזה לבין לוגו של מתחרים.

אם תביטו בלוגואים סביבכם, תמצאו כי הם לא עוצבו יש מאין, הם עוצבו על בסיס ההיסטוריה או הפרופיל של העסק, הערכים שלו והיתרונות שרוצים להעביר אותם באמצעות הסמל. לנייק למשל יש לוגו של שלושה קווים שמסמלים טיפוס גבוה, כל מי שמכיר את המותג מבין מדוע זהו הלוגו שלהם. 

מעוניינים בהצעת מחיר? יש לכם שאלה כלשהי? צרו קשר עוד היום והתייעצו עם דפוס שהרבני – בית דפוס בפתח תקווה.

סגירת תפריט