זמן קריאה: 4 דקות
שיווק נוח מכל אמצעי דיגיטלי אחר הוא שיווק באמצעות מוצרי דפוס שאפשר עדיין למצוא במקומות רבים. למעשה, לעסקים מסוימים יש יותר סיכוי ללכוד את תשומת הלב של הלקוחות שלהם הודות לאיכות גבוהה של מוצרים כמו פליירים והדפסות שונות, כאשר מפזרים אותם במקומות הנכונים. זה חשוב גם להשאיר חותם כזה במקום מודעות באינטרנט שאפשר לחסום בקלות בכל דפדפן, ולכן הדפסת פלייר יכולה להיות הדבר הכי נכון לכם שיווקית, אם תעצבו אותו נכון.
דגשים לעיצוב נכון של פלייר
- תתפלאו כמה אנשים מקפידים על עיצוב מרשים ומעניין אבל שוכחים להדפיס את כל הפרטים הכי חשובים: שם העסק בצורה ברורה, כתובת, טלפון, שעות קבלה, כתובת אתר אם יש. לכן, עוד לפני שמעצבים את הפלייר ודאו שיש את כל הפרטים החשובים והם ממוקמים על הדף במקום בולט ונוח לקריאה.
- לא לגדוש את הדף במוטיבים רבים מדי משום שזה עמוס והכי חשוב להביא מידע ופחות האמנותיות של הדף. הדפסת פלייר עמוס באלמנטים גרפיים כאלה גם עולה יותר כאשר מעורבים בזה יותר צבעים והפרדת צבעים ועוד בדיקות שיש לעשות לפני שמשגרים לדפוס.
- לוודא שהכתב לא מוסתר על ידי ציורים וסמלים גרפיים ושהלוגו מתאים פרופורציונלית לגודל הדף ולא תופס מקום חשוב שיכול היה להתאים להדפסת מידע.
- לכתוב תמציתי ואת המסרים החשובים ביותר מבחינתכם לשיווק כדי לא לאבד את הלקוחות בקריאה ארוכה מדי. פלייר חשוב שיהיה ענייני וממוקד כדי שיישארו אתו ולא יזרקו הצידה.
- השתמשו בצבעים שמזוהים אתכם ועם הלוגו שלכם כי זה הדבר שהכי נקלט בתודעה וממתגם אתכם. ככה גם יזהו אתכם מיד בפרסומים אחרים שלכם ובזיהוי המוצרים שלכם. מיתוג הוא זהות והוא חייב להיות גם בכל הדפסת פלייר.
עיצוב גרפי לשירות הלקוחות
בית דפוס שהרבני מציע גם ייעוץ ועזרה למי שצריך עיצוב גרפי של המוצרים שלו וזה כולל גם הדפסת פלייר במחירים נוחים מאוד. הפליירים שלכם יכולים להגיע לכל מקום ולהפיץ את המוצר והשירות שלכם אם תעצבו אותו בצורה מעניינת ונכונה, כך שלקוחות ירצו לקרוא את מה שיש לכם להציע להם.
אנא דרגו את המידע