אחד מכל ארבע עסקים קטנים שורד את השנה הראשונה. בעלי עסק קטן שרוצה לשחק במגרש של הגדולים. ניגשים למכרזים גדולים, באים להציג מצגת חברה ותוכנית עיסקית. אנחנו בדפוס שהרבני מבינים בהדפסות ומבינים במיתוג עסקים קטנים ועסקים גדולים. מיתוג הוא הרבה מעבר לפולדרים, מחברות מעוצבות או כרטיסי ביקור עם לוגו צבעוני. הנה כמה טיפים במיתוג העסק שלכם במגרש של הגדולים:
מיתוג זה הרבה מעבר לפולדרים ופנקסים
כבית דפוס מוביל הבנו כי חלק מהדפוס הוא גם עיצוב. הסטודיו לעיצוב המקצועי שלנו מעניק שירותי עיצוב גרפי למוצרים , לאירועים ולעסקים קטנים וגדולים. אז ראשית מהו מיתוג? מיתוג או המונח המקצועי מותג הוא מונח מעולם השיווק המתאר חברה, מוצר, קו מוצרים או שירות. המותג מתייחס לסך כל העמדות, הרגשות והתפיסות הקיימות אצל הצרכנים בנוגע לאובייקט. בתהליך המיתוג נרצה לייחס למותג שלנו ערכים חיוביים כמו איכות, יוקרה ושירות טוב. זהות מותגית היא סלוגן המזוהה עם המוצר, לוגו מסחרי או עיצוב. כל עסק זקוק למיתוג וזהות מותגית. במיוחד עסקים קטנים שמחפשים כיצד לבלוט ולהגיע אל קהל היעד.
מוצרי מיתוג מובילים (פולדרים, כרטיסי ביקור ועוד)
כחברה או עסק המעוניין שיזכרו אותו חשוב להציג את הלוגו שלכם על שלל מוצרים כמו כרטיסי ביקור, מחברות מעוצבות, פליירים, פולדרים, ספרים , פנקסים וחוברות . אנו מאפשרים לכם לקחת את עניין המיתוג צעד נוסף קדימה לדוגמא ניתן לשדרג את הקירות המשרדים במדבקת קיר צבעונית עם לוגו החברה בפינה, להדפיס דגלים. בעזרת דפוס בפורמט רחב אנו מייצרים מוצרים כמו הדפסה על שמשונית, הדפסה על גבי קאפה, הדפסה על גבי רול אפ, מדבקות מכל הסוגים וטפטים. בסטודיו העיצוב שלנו תוכלו לעצב יחד עם המעצבים המובילים שלנו את המוצרים בהם חשקתם ולהטביע את הלוגו שלכם על כל מוצרי החברה.
המומחים שלנו בסטודיו לעיצוב של דפוס שהרבני אספו עבורכם כמה טיפים מנצחים – 7 מאפייני הלוגו ההופכים את הלוגו ללוגו מנצח על כל פריט החל מכרטיסי ביקור, פולדרים ושלטי חוצות.
אם היו לכם אלף מילים כדי להסביר כמה החברה שלכם נהדרת, מה הייתם אומרים ? למרבה המזל, זה בדיוק מה שהלוגו שלכם עושה כל יום בכרטיסי הביקור ובטח מוטבע על פולדרים מעוצבים. אז השאלה הגדולה היא: מה אתם רוצים שהלוגו שלכם יגיד?
סמלי לוגו מסבירים מי אתם, מה אתם עושים ואיך מרגיש המותג שלכם – הכל ברגע אחד. צבעים, צורות, טיפוגרפיה ואלמנטים עיצוביים אחרים משפיעים על האופן שבו הקהל שלכם חווה את המותג שלכם. כשאתה עושים את זה נכון, לקוחות מתאהבים בכם ממבט ראשון.
אז איך עושים את זה נכון? אנחנו כאן כדי לחקור את 7 מאפייני הלוגו המשותפים לכל הלוגואים הנהדרים
לוגו מעולה מכיל את המאפיינים הבאים …
- הצורה הנכונה
- הרמזים העסקיים הנכונים
- הצבעים הנכונים
- הטון הנכון
- הטיפוגרפיה הנכונה
- הטרנדים הנכונים
- המידות הנכונות
הצורה הנכונה
עיצוב גרפי הוא קודם כל תקשורת חזותית. אומנות יצירת הלוגו כוללת גם לדעת מה אתם רוצים לומר וגם איזה עיצוב יכול לומר זאת. רגשות ותחושות מסוימים מעוררים על ידי דימויים מסוימים ואפילו צורת הלוגו עצמו.
כל שעליכם לדעת הוא שכל צורה מייצגת מאפיין אחר. התאימו את צורת הלוגו שלכם למאפיינים שאתם רוצים שיציגו את המותג.
מעגלים וגלגלים: ידידותיים, מזדמנים, מזמינים.
קווים מפותלים: שובב, מרגיע, מסקרן.
משולשים: מנהיגות, סמכות, שליטה.
ריבועים ומלבנים: יעילות, ביטחון, אמינות.
זוויות ודוקרנים חדים: תוקפנות, עצבנות.
קווים אופקיים: יציבות, רוגע, אמינות.
קווים אנכיים: שגשוג, הצלחה, פיקוד.
כמובן, אתם חופשיים ליצור צורות מופשטות מקוריות משלכם כדי להעביר משהו ייחודי יותר. אתם יכולים אפילו לערבב ולהתאים חלקי צורה להתאמה אישית. למשל, ריבוע עם פינות מעוגלות עדיין משדר ביטחון, אבל זה קצת יותר ידידותי מאשר ריבוע עם פינות מחודדות.
הרמזים העסקיים הנכונים
סמלי לוגו מעבירים מידע שצריך לדעת על המותג שלכם. הם חוסכים אלף מילים. רמזים עיצוביים המתייחסים לעסק שלכם יכולים לעזור בהעברת מידע במהירות, והם יכולים לנוע בין עדינות קלה לבין גסות. חשוב לעשות זאת נכון בצד הניואנס עדין יותר, אתם יכולים להוסיף רמזים שרק לקוחות היעד שלכם מבינים. אם מדובר ברופא שיניים הוספת תמונה של שן מבהירה בדיוק איזה סוג רופא מדובר.
אם אתם מעדיפים ללכת קצת יותר מופשט עם סוג הלוגו שלכם, אתם תמיד יכולים להוסיף שורת תווית ברורה כדי לסמן מה אתם עושים. בעיצוב לוגו, זו דרך מקובלת לחלוטין לקבל את העוגה ולאכול אותה גם כן.
הצבעים הנכונים
בדיוק כמו צורות, לכל צבע יש קונוטציות רגשיות משלו. לעתים קרובות משמעויות אלה הן אוניברסליות למדי מכיוון שהן מבוססות על דברים שאנו רואים בעולם האמיתי. אדום, צבע הדם, מעורר תחושות של דחיפות וערנות. חום, צבע העצים והעץ, מעורר טבע ואדמה. וזה הימור די בטוח שאנשים בכל רחבי העולם מקשרים צהוב עם חמימות השמש.
לצבעים יש גם אסוציאציות תרבותיות מסוימות. לדוגמא, בארה"ב, ירוק הוא צבע הכסף, וביפן סגול מייצג לרוב רע. בגלל התגובות הראשוניות הללו, צבע הוא אחד ממאפייני הלוגו החשובים ביותר. צבע לבדו יכול להגדיר כיצד המותג שלכם נתפס, אפילו בניגוד ישיר לתכונות אחרות כמו צורה או טיפוגרפיה. מיתוג נכון דורש ערכת צבעים עקבית, ולכן צבעי הלוגו שלכם צריכים להיות זהים לאתר שלכם, לעיצוב בחנות שלכם ועוד.
הטון הנכון
יש סיבה שחברות מזון משתמשות בקמעות וסמלים ומשרדי עורכי דין לא.כדי לייעל את הלוגו שלכם ביעילות, התווה אסטרטגיית מותג איתנה וזיהוי קהל היעד שלכם. למי אתם מנסים לפנות? עם איזה סוג של מותגים הם מזדהים? התשובות לשאלות אלו יעזרו לכם לבחור את מאפייני הלוגו המושלמים.
הטיפוגרפיה הנכונה
כל התמונות החזותיות יכולות להשפיע על מצב הרוח והאווירה של הלוגו שלכם. אמנם זה ברור בעיצוב תמונת הלוגו, אך זה חל גם על הטיפוגרפיה. איך הטקסט שלכם נראה יכול להשפיע על תפיסת אנשים את המותג שלכם באותה מידה כמו מה שהוא אומר.
לוגו של אמא טופי
טיפוגרפיה כוללת את כל האפשרויות הוויזואליות בטקסט: תן שם לגופן ולגודל הטקסט שלך, אך גם פרטים כמו סריקים, נועזות, משקל, פורמט, מרקם וכיצד אתה מאריך את תחתית ה- L ומשתמש בו כדי להדגיש את שאר המילה.
הטרנדים הנכונים
אתם יכולים גם להכניס את המגמות העדכניות ביותר לעיצוב הלוגו שלכם כדי שהמותג שלכם יחשב עכשווי ורלוונטי. המגמות משתנות מדי שנה, כך שמעצבים חכמים נשארים עדכניים מה חם ומה לא.
המידות הנכונות
לא גודל, אלא גדלים – רבים. בשנים האחרונות מפרסמים ומשווקים מתחילים להבין כי הדרך הטובה ביותר היא לעצב גרסאות מרובות של הלוגו שלכם, המכונה לוגו רספונסיבי. בדרך זו, תוכלו לייעל את גודל הלוגו שלכם לכל מקום בו הוא מופיע, בין אם פרסומת זעירה מתוך האפליקציה לשלוט חוצות כביש מסיבי, פולדרים, כרטיסי ביקור.
הדפסת פולדרים בדפוס שהרבני
אנו בדפוס שהרבני בעלי ניסיון של 30 שנה בתחום הדפסות , תמיד דואגים להתרענן ולהישאר עדכניים בטכנולוגיות הדפוס המתקדמות. אנו מדפיסים בכל הגדלים – פולדרים, מוצרים קטנים כמו פנקסים ומדבקות ועד מוצרים גדולים כמו פוסטרים להדפסה ודגלים לשטח.